Інструкція по створенню громадської організації
--------------------------------------------------------------------------------
Крок №1 Проведення загальних зборiв.
(мiнiмальний склад учасникiв - не менше 3 осiб.)
До порядку денного включаються питання:
• про заснування ГО та затвердження її назви;
• про затвердження статуту ГО;
• про обрання керiвних органiв ГО;
Протокол, який пiдписується головуючим на зборах та секретарем, має мiстити:
чiтко викладене рiшення зборiв про створення ГО та затвердження її назви,
про затвердження статуту ГО
про обрання керiвних органiв ГО вiдповiдно до статуту
На зборах потрібно зібрати вiдомостi про засновникiв. ( прiзвище, iм'я, по-батьковi особи, рiк народження, мiсце постiйного проживання, iдентифiкацiйнi коди кожного iз засновникiв)
Легалiзацiя ГО здiйснюється двома шляхами: через повiдомлення та шляхом реєстрацiї.
Крок №2 Легалізація громадської організації шляхом повідомлення.
(Дуже простий та зручний спосіб , але має ряд суттєвих недоліків - органiзацiя не одержує статусу юридичної особи i не може бути суб'єктом цивiльно-правових вiдносин)
Подається заява, підписана не менш як трьома засновниками громадської організації або її уповноваженими представниками. В заяві вказується прізвище, ім’я, по батькові засновників громадської організації або їх уповноважених представників, рік народження, місце постійного проживання, назва організації i місцезнаходження центральних статутних органів, основна мета діяльності громадської організації. Підписи в заяві повинні бути завірені в установленому законом порядку. (Пiдписи повиннi бути нотарiально посвiдченi. Заяву найкраще взяти з собою до нотаріуса в електронному вигляді, адже друкуватись вона буде на його бланку. Орієнтовна вартість послуги - 80грн).
Крок №2 Легалiзацiя ГО шляхом реєстрації.
Перелік документів необхідних для реєстрації:
1. заява до реєструючого органу (Пiдписи повиннi бути нотарiально посвiдченi. Заяву найкраще взяти з собою до нотаріуса в електронному вигляді, адже друкуватись вона буде на його бланку. Орієнтовна вартість послуги - 80грн).
2. статут в двох примiрниках;
3. протокол загальних зборiв, якi прийняли статут;
4. вiдомостi про склад керiвництва центральних статутних органiв (iз зазначенням прiзвища, iменi, по-батьковi, року народження, мiсця постiйного проживання, посади, місця роботи)
5. данi про наявнiсть або відсутність мiсцевих осередкiв , пiдтвердженi протоколами конференцiй (зборiв);
6. документ про сплату реєстрацiйного збору (в залежностi вiд статусу ГО сума збору буде рiзною. Молодіжні та дитячі ГО від сплати звільняються ,організації з місцевим статусом – 42,50 грн (2,5 неоподаткованих мінімуми), з обласним – 85 грн (5 неоподаткованих мінімумів);
7. вiдомостi про засновникiв об'єднання громадян або спiлок об'єднань громадян (для громадян - iз зазначенням прiзвища, iменi, по батьковi, року народження, мiсця постiйного проживання; для спiлок об'єднань громадян - назви об'єднання, мiсцезнаходження вищих статутних органiв, а також доданням копiї документа про легалiзацiю);
8. Документ, який підтверджує місцезнаходження ГО - довідка (з жеку) про адресу ГО .(якщо там проживає сім'я, то має бути заява від інших членів, що вони не проти) або договір оренди(найму).
Управління державної реєстрації Львівської міської ради після надання вищезазначеного переліку документів зообовязане протягом трьох робочих днів видати копiю свiдоцтва про реєстрацiю та завірену копію статуту
Крок №3
Управління статистики, потрібно:
Перелік документів необхідних для реєстрації:
1. нотарiально посвiдчену копiю статуту;
2. нотарiально посвiдчену копiю свiдоцтва про реєстрацiю;
3. сплатити реєстрацiйний збiр
4. облікову картку (Видається і заповнюється безпосередньо в управлінні статистики).
5. квитанцію про внесення плати за видачу довідки та відповідної кількості її завірених копій
(оплатити можна безпосередньо в управлінні статистики суму в розмірі:
15 гривень 56 копійок (при оформленні довідки протягом 3 днів) або 20 гривень 23 копійки (при оформленні - протягом 2 днів) або 31 гривня 13 копійок (при оформленні - протягом 1 дня. Додатково за видачу кожної окремої копії довідки - 1 гривня 55 копійок)
Доцільним є окрім оригіналу довідки замовити виготовлення і її завірених копій (2-3 екземпляри). Завірена копія має силу нотаріально посвідченої, але її оформлення є дешевшим в три рази.
Крок №4 Державна податкова адмiнiстрацiя
(Перед вiдвiданням цього органу ви повиннi призначити чи обрати виконавчого керiвника ГО i бухгалтера)
Перелік документів необхідних для реєстрації:
1. заява на iм'я начальника районної (мiської) податкової адмiнiстрацiї про взяття вашої ГО на облiк;
2. нотарiально посвiдчена копiя статуту ГО;
3. нотарiально посвiдчена копiя свiдоцтва про реєстрацiю;
4. довiдка про взяття на облiк вiд управлiння статистики;
5. протокол установчих зборiв ГО;
6. вiдомостi про засновникiв ГО;
7. наказ (рiшення, протокол) про призначення (обрання) виконавчого керiвника ГО;
наказ про призначення головного бухгалтера ГО;
8. оригiнал статуту (Пiсля реєстрацiї ГО у податковiй адмiнiстрацiї, на оригiналi статуту ГО ставиться вiдповiдний штамп i вам видається довiдка про постановку вашої органiзацiї на облiк у податковiй адмiнiстрацiї).
Крок №5 Одержання дозволу на виготовлення печатки
Перелік документів необхідних для дозволу:
- заяву на iм'я начальника дозвiльної системи про виготовлення печатки та штампiв з ескiзами по 2 примiрника на кожну печатку або штамп;
- нотарiально посвiдчену копiю свiдоцтва про реєстрацiю ГО;
- виписку iз статуту ГО (частини, що стосується права ГО мати печатки або штампи) за пiдписом керiвника ГО;
- оригiнали статуту та свiдоцтва про реєстрацiю ГО;
- квитанцiю про сплату збору за надання дозволу (51 грн)
Як правило дозвiл на виготовлення печатки надається через тиждень пiсля подачi документiв.
На оригiналi свiдоцтва про реєстрацiю ставиться вiдповiдний штамп про надання дозволу i повертається по одному примiрнику ескiзiв печатки i штампiв з вiдмiткою про дозвiл на їх виготовлення.
Крок №6 Виготовлення печатки
Замовити виготовлення печатки i штампiв можна у рiзних фiрмах за наявностi дозволу. Термiн виготовлення складає як правило вiд 1 години до 1 дня., орієнтовна вартість – 80 грн.
Крок №7 Пенсiйний фонд України
Перелік документів необхідних для реєстрації:
1. копiя статуту ГО;
2. копiясвiдоцтва про реєстрацiю;
3. копiядовiдки з управлiння статистики про взяття на облiк ГО.
4. Заява про реєстрацiю (оформляється у самому фондi)
Крок №8 Фонди соцiального страхування
Необхідно за умови використання Вашою організацією найманої праці
Необхідні документи :
1. копії статуту ГО;
2. копії свiдоцтва про реєстрацiю ГО.
Крок №9 Вiдкриття банкiвського рахунку (за бажанням)
Необхiднi такi документи:
1. заява на iм`я керуючого банком чи його вiддiлення про вiдкриття рахунку для вашої ГО;
2. протокол установчих зборiв ГО;
3. вiдомостi про засновникiв ГО;
4. наказ (рiшення, протокол) про призначення (обрання)
5. виконавчого керiвника ГО;
6. наказ про призначення головного бухгалтера ГО;
7. нотарiально посвiдчена копiя статуту ГО;
8. нотарiально посвiдчена копiя свiдоцтва про реєстрацiю;
9. довiдка про взяття на облiк вiд управлiння статистики;
10. довiдка про взяття на облiк вiд податкової адмiнiстрацiї;
11. карточка iз зразками пiдписiв керiвника та головного бухгалтера, яким надано право пiдпису фiнансових документiв.
12. У банку ви укладаєте договiр про обслуговування банком вашої ГО, сплачуєте збiр за вiдкриття рахунку (34 гривнi).
Якщо ви виконали всi необхiднi кроки по реєстрацiї ГО:
1) на оригiналi вашого статуту мають стояти штампи державної податкової адмiнiстрацiї, пенсiйного фонду України, фонду соцiального страхування;
2) на оригiналi свiдоцтва про реєстрацiю ГО має стояти штамп дозвiльної системи УМВС;
3) у вашiй папцi докуметiв ГО мають бути пiдшитi:
протокол установчих зборiв про утворення ГО,
вiдомостi про засновникiв ГО,
накази про призначення керiвника i головного бухгалтера ГО,
копiї документiв, одержаних в управлiннi статистики, банку, фондах пенсiйному та соцiального страхування;
4) у вас є кругла печатка ГО, штампи i бланки (необов'язково);
5) ваша ГО має постiйний розрахунковий рахунок, а керiвник та головний бухгалтер мають перепустки до банку, де обслуговується ваша ГО.
http://urist.in.ua/showthread.php?t=3896&page=4